تولید کننده سپتیک تانک تولید کننده سپتیک تانک .

تولید کننده سپتیک تانک

چگونه برای تمیز کردن سپتیک تانک آماده شویم؟

سیستم سپتیک تانک:

تمیز کردن سپتیک تانک یک کار حرفه برای حرفه ای ها است، اما کار های زیادی وجود دارد که می توانید خودتان برای صرفه جویی در وقت و هزینه تمیز کردن سپتیک تانک انجام دهید. اگر بتوانید سپتیک تانک خود را برای پیمانکار تمیزکاری خود پیدا کنید، ممکن است هزینه وی را کاهش دهد. همچنین می توانید از او بخواهید که عمق محتوای سپتیک تانک را اندازه گیری کند، بنابراین می توانید بهترین زمان جلسه تمیز کاری بعدی را محاسبه کنید.

چند وقت یک بار باید سپتیک تانک را خالی کنید؟

بیشتر سپتیک تانک ها باید هر سه تا پنج سال یک بار تمیز شوند، اما برخی از آن ها بیشتر به تمیزکاری نیاز دارند. میکروارگانیسم های مفید زباله های خانه شما را پردازش می کنند و آب به یک قسمت تخلیه جذب می شود، اما در نهایت سپتیک تانک پر می شود و کار نمی کند.

سپتیک تانک معمولی که در یک خانوار متوسط ​​کار می کند ظرف سه تا پنج سال پر است، اما سپتیک تانک های جایگزین شامل سوئیچ های شناور برقی، اجزای مکانیکی و پمپ ها هستند که نیاز به بازرسی مکرر دارند. اگر سپتیک تانک شما از سیستم جایگزینی برخوردار است، باید هر سال یکبار بازرسی کنید.

چگونه سپتیک تانک خود را پیدا کنیم؟

سپتیک تانک ها در زیر زمین مدفون شده اند و یافتن آن ها دشوار است. پیمانکار تمیز کردن سپتیک تانک شما می تواند درب مخزن شما را پیدا کند، اما بیشتر این هزینه برای شما کسر می شود. با کمی کار کار آگاهی، می توانید درب ظرف را خودتان پیدا کنید.

·   سپتیک تانک ها در بیرون از خانه قرار دارند، جایی که لوله کشی از خانه خارج می شود. اگر فضای خزیدن داشته باشید، می توانید ببینید که کجا لوله کشی شما در زیر خانه شما ظاهر می شود، یا این که سقف خود را برای وجود دریچه لوله کشی بررسی می کنید. لوله کشی خانه را مستقیماً در زیر دریچه خارج می کند.

·   به شرطی که شما سپتیک تانک فایبرگلاس یا سپتیک تانک پلی اتیلن نباشد و عمق آن بیش از دو فوت نباشد، می توانید از یک میله پروب برای قرارگیری سپتیک تانک استفاده کنید.

·        دفتر دولت محلی شما ممکن است سوابقی از برنامه های فاضلاب در محل خانه شما داشته باشد.

·   وقتی مخزن خود را پیدا کردید ، از آن عکس بگیرید یا طرحی درست کنید که موقعیت آن را نشان می دهد ، و دفعه بعد که تمیز شد می توانید از آن استفاده کنید.

بیشتر خانه های مدرن دارای یک سپتیک تانک دو محفظه ای هستند. برای تخلیه سپتیک تانک دو محفظه، پیمانکار نیاز به دسترسی به هر دو درب دارد.

نحوه صرفه جویی در هزینه تمیز کردن سپتیک تانک:

پرداخت پیمانکار برای پمپاژ مخزنی که فقط نیمی از آن پر است، اتلاف پول است. اگر می توانید بفهمید که سپتیک تانک هر چند وقت یک بار پر می شود، می توانید قرار ملاقات بعدی خود را در زمان مناسب تنظیم کنید. وقتی قسمت بالای لجن 12 اینچ زیر لوله خروجی قرار دارد، یا وقتی پایین لایه کفگیر شش اینچ زیر لوله خروجی قرار دارد، سپتیک تانک پر می شود.

توجه:

·   قبل از این که پیمانکار شروع به پمپاژ سپتیک تانک کند، از او بخواهید که عمق لجن و کف را اندازه گیری کند.

·        عمق هر لایه و زمان آخرین تمیز شدن سپتیک تانک را یاد داشت کنید.

·   وقتی می دانید سپتیک تانک شما چقدر طول کشید تا به عمق فعلی خود برسد، می توانید تقریباً زمان پر شدن دوباره آن را محاسبه کنید.

با برخی برنامه ریزی ها، می توانید به نظافت سپتیک تانک خود کمک کنید.

برای پاسخ به سوالات لوله کشی سپتیک تانک خود، همین امروز با کارشناسان و متخصصان شرکت پایپ ایران تماس بگیرید.

به خدمات لوله کشی قابل اطمینان سپتیک تانک نیاز دارید؟

لوله کشی های شرکت پایپ ایران همیشه و در همه وقت برای کمک به شما عزیزان در خدمت هستند.

سپتیک تانک یک دارایی مهم است، به همین دلیل بسیار مهم است که شما روی مواد مناسب سرمایه گذاری کنید. به دنبال سپتیک تانک پلی اتیلن هستید؟ به وبسایت سپتیک تانک پایپ ایران مراجعه نمایید.

امروز با یک پیشنهاد رایگان و همراه با تعهد از طریق تلفن یا فرم درخواست آنلاین با محصولات گروه تولیدی و صنعتی پایپ ایران آشنا شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سپتیک تانک و سایر محصولات پلی اتیلنی پیش ساخته، تولید سپتیک تانک و اطلاع از قیمت سپتیک تانک با کارشناسان پایپ ایران از طریق شماره تماس های 09128405915 و 02166483199 در ارتباط باشید.


برچسب: سپتیک تانک، سپتیک تانک فاضلاب، سپتیک تانک پلی اتیلن، تولید کننده سپتیک تانک، قیمت سپتیک تانک، تولید سپتیک تانک، فروش سپتیک تانک، سپتیک تانک پلی اتیلن، پایپ ایران،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۶:۰۳ توسط:پایپ ایران موضوع: نظرات (0)

ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده